Anàlisis: Programa per extreure la música dels teus CDs

9 09 2008

Fa uns minuts l’espòs de la meva germana em va obsequiar amb un excel·lent disc de música instrumental d’un bon grup, i en realitat em va deixar perplex per la qualitat musical que tenen, sobretot pels “instruments” peculiars. Com que m’agrada portar la música al meu MP3, vaig haver de fer alguna cosa per passar-hi les cançons.

FairStars CD Ripper és un dels programes més complets que vaig trobar per a ripejar els CDs de música que tingueu; però què és ripejar? Consisteix a extreure l’audio de qualsevol disc de música. El millor d’aquest programa és la seva capacitat prolongada i compatibilitat.

Dels ripejadores de música més potents, FairStars CD Ripper és el millor. Suporta els formats d’audio més coneguts com a: MP3, WMA, WAV, OGG, VQF, FLAC i APE.

D’altra banda FairStars CD Ripper té una opció bastant interessant, ja que permet que s’estableixi connexió directament amb una base de dades d’àlbums musicals que molts coneixem, la qual es diu CDDB. També pots normalitzar l’audio.

Font: bloginformatico

Anuncis

Accions

Information

No responses yet

9 09 2008
David

Crec que el millor ripejador de CD de música és l’Exact Audio Copy, que a més de fer això que dius, disposa d’un algoritme que crec que és únic i que permet rippejar CDs espatllats. Amb aquest programa, si tens CDs que els lectors refusen de llegir te’ls ripeja igualment. L’algoritme el que fa és fer múltiples lectures dels sectors que donen problemes de lectura, tantes vegades com calgui. He recuperat CDs que te’n faries creus! Això si, potser el programa ha tardat en aquests casos tres o quatre hores. Detecta petits errors a CDs que aparentment són perfectes i et fa una còpia al disc dur millorada de l’original. El pots trobar a http://www.exactaudiocopy.de/ i és completament lliure i gratuït per a ús personal.

9 09 2008
admin

Gràcies pel comentari David… provarem aquest nou i a veure que tal!

9 09 2008
9 09 2008
admin

Gràcies per l’enllaç Joan… vaig llegir alguna cosa.

Em sembla que només és presenten nous iPods, però que durant els propers mesos i haurà moviment a casa d’Apple.

Restarem a l’expectativa 🙂

9 09 2008
Joan

En un principi s’esperen nous iPods, possiblement també noticies sobre el nou iTunes 8… i qui sap si del nou Mac Snow Leopard…

Salutacions!

9 09 2008
Mitsu

Doncs per a mi gRip va de perles !

http://nostatic.org/grip/grip-download.shtml

Deixa un comentari

