Nvidia serà la primera en soportar OpenGL 3.0

1 09 2008

NVIDIA ha confirmat oficialment que la seva aposta per la nova versió de l’estàndard OpenGL és real: seran els primers en donar suport a OpenGL 3.0 gràcies a un nou controlador, encara en fase beta.

El SIGGRAPH que acaba de celebrar-se a Los Angeles ha servit perquè NVIDIA anunciï el suport de la nova especificació de l’estàndard OpenGL, que apareix gairebé 4 anys després que la seva predecessora, OpenGL 2.0, i que estarà disponible a través d’un controlador encara beta que es podrà usar tant a Windows XP com a Windows Vista, i al qual li seguiran versions per a Mac OS X i Linux.

L’anunci es va revelar dos dies després de la presentació de Khronos Group, responsables del desenvolupament de l’estàndard OpenGL, i que van parlar de les possibilitats del nou OpenGL 3.0, com els Vertex Array Objects, textures de coma flotant de 32 bits, memòries intermèdies de render i de profunditat, i un llenguatge de shaders millorats.

Font: inmortalsecurity

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: