Microsoft compra la web de compres ciao.com

31 08 2008

Microsoft ha comprat per uns 486 milions de dòlars l’empresa Greenfield Online, propietària del lloc europeu especialitzat en comparatives de preu, Ciao.com. Amb aquesta operació, Microsoft dóna un impuls al seu negoci europeu de recerques per Internet i comerç electrònic. La compra beneficiarà la seva plataforma Live Search.

La penetració de Microsoft al mercat de les cerques per Internet és d’un 2 per cent a Europa, mentre que Google compta amb el 79 per cent. La companyia es troba per darrere de Yahoo, eBay i Yandex (Rússia).

“L’equip de Ciao compte amb una apassionant comunitat de consumidors basada en la tecnologia intuïtiva i en les relacions de mercadeig extensiu que creem podrà beneficiar enormement a la plataforma Microsoft Live Search“, va comentar el vicepresident de Windows i serveis en línia de Microsoft, Tami Reller.

Ciao.com dóna consells de compra, sobretot sobre productes electrònics, i anima els usuaris a unir-se a una xarxa de botigues especialitzades. Els seus ingressos els obté del comerç electrònic, de les referències de mercadeig i venda d’anuncis.

Font: grupoinformatico

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: