Erasmoos, xarxa social per a estudiants Erasmus

29 08 2008

Es tracta d’una xarxa social enfocada als estudiants d’Erasmus, per al qual, els estudiants, durant el registre, hauran d’indicar país i ciutat, tant la seves pròpies com la de les seves destinacions d’Erasmus.

Fòrums per ciutats, allotjament de fotos, vídeos, comentaris i localitzacions són les opcions que els usuaris tenen disponibles per compartir i interactuar amb altres usuaris, ja siguin de la mateixa destinació o no.

Cada ciutat europea té el seu propi fòrum de discussió, amb la qual cosa per accedir al fòrum d’una ciutat en concret, es podrà accedir mitjançant recerques de llocs o bé a través del mapa, on només estaran assenyalades aquelles ciutats europees on hi ha, almenys un estudiant d’Erasmus. Cada fòrum disposa d’una sèrie de temàtiques de discussió, des d’aspectes generals fins a recomanacions de llocs. A més, compta amb un mapa de la ciutat amb les miniatures pertanyents a Panoramio.

Ja la resta de les activitats se centren en els perfils dels usuaris que, a més de poder formar les seves xarxes de contactes, podran pujar les seves imatges, afegir enllaços de vídeos de YouTube, i deixar petites notes de 140 caràcters, assemblant-se en aquest aspecte a Twitter. A més, disposen d’un mapa on hauran d’indicar a tota hora les seves actuals ubicacions.

Es pot trobar en falta opcions de recerques avançades, tant d’usuaris com de llocs, a més de les recerques de continguts dels fòrums. Quant a l’aspecte gràfic, senzill, net i fàcil d’usar.

Font: genbeta

Link: Erasmoos

Accions

Information

2 responses

29 08 2008
Jose

Mucha suerte !. Pues te va a hacer falta.
Hace un par de años terminé mi erasmus y te comento una cosa…
Aunque no es una red social, ya hay una comunidad {{erasmus}} líder a nivel de España llamada erasmusworld.com. En ella están todos los erasmus del país reunidos.
Un saludo
😉

29 08 2008
Redacció

Hola José,

Jo també vaig estar d’Erasmus, i entre tu i jo, que bé m’ho vaig passar 🙂

Jo tinc tots els meus antics companys afegits al facebook, que em sembla que es el millor sistema, per a aquest tipus de coses. Ja veurem si els hi funciona als de la pàgina aquesta.

Salut!

Deixa un comentari

